Khamis, 22 Disember 2016

Hazwan Bakri kini sah milik JDT

ISNIN, 12 DISEMBER 2016 @ 11:03 PM
Oleh Mohamad Zulfaizan Mansor zulfaizan@bh.com.my HAZWAN Bakri. - Foto Hairul Anuar Rahim KUALA LUMPUR: Desas desus perpindahan ayam tambatan Selangor, Ahmad Hazwan Bakri akhirnya terjawab apabila dia sah menyertai juara Liga Super, Johor Darul Ta'zim (JDT) untuk musim depan. Hazwan yang juga penyerang utama skuad Harimau Malaysia mengikat kontrak selama dua tahun bersama JDT.

 Pengarah agensi dan bakat MVP Sports Agency yang juga ejen Hazwan, Hafizan Halim mengesahkan berita perpindahan yang sangat ditunggu seluruh peminat JDT itu. "Proses perpindahan itu sepatutnya dilakukan hari ini, tapi memandangkan semua pejabat termasuk JDT bercuti, proses itu terpaksa dilaksanakan esok.

 "PBNJ (Persatuan Bola Sepak Negeri Johor) dan FAS (Persatuan Bola Sepak Selangor) akan bersemuka esok untuk menyelesaikan beberapa proses akhir dokumen perpindahan itu," katanya Hafizan ketika dihubungi, hari ini. Berita perpindahan itu pastinya bukan satu kejutan kerana pemilik JDT, Tunku Ismail Sultan Ibrahim sebelum ini sudah menjelaskan pihaknya akan menghantar surat rasmi kepada FAS untuk mendapatkan Hazwan. Hazwan adalah pemain Selangor kedua yang menyertai skuad Harimau Selatan selepas berakhir musim ini apabila JDT terlebih dahulu mengikat pemain tengah, Nazmi Faiz Mansor.

Terdahulu, JDT menerusi laman Facebook rasminya, JOHOR Southern Tigers hari ini memuatkan naik gambar Tunku Ismail bersama Hazwan berserta kenyataan ringkas: "Selamat datang Hazwan Bakri. Luaskan Kuasamu Johor." Bagaimanapun, Hazwan ketika dihubungi enggan mengulas lanjut mengenai perpindahannya ke kelab gergasi Liga Malaysia itu.


Sumber-Selanjutnya di : http://www.bharian.com.my/node/223204

Tiada ulasan:

Catat Ulasan